Fysiotherapie het Wooldrik | Fysiotherapie

Fysiotherapie

Bij Fysiotherapie Het Wooldrik helpen wij u bij het verminderen van uw lichamelijke klachten. Onze behandelingen zijn erop gericht om uw lichaam beter te laten presteren of pijn te verminderen. Daarbij stellen we alles in het werk om uw persoonlijke doelstellingen te realiseren. Of dat nu om sporthervatting, werk of gewoon simpelweg dagelijks functioneren gaat.

Snel op de fiets een boodschap halen. Soepel door het verkeer manoeuvreren. In huis even een plintje vervangen. Fietsen, lopen, bukken, sporten, daar denkt u eigenlijk niet bij na. Tot het moment dat u last krijgt van een zeurende knie, pijn in uw rug of een chronische ziekte. Herkenbaar? U vraagt zich af hoe u snel weer alles kunt doen wat u voorheen deed. Of hoe u zo goed mogelijk blijft bewegen ondanks uw chronische ziekte. De fysiotherapeut helpt u met algemene fysiotherapie te (blijven) bewegen.

De fysiotherapeut is de deskundige als het gaat over het menselijke bewegingsapparaat. Hij behandelt cliënten die in het dagelijkse leven belemmerd worden bij het bewegen.

Als Fysiotherapeut behandelen we cliënten die moeite hebben met bewegen, bijvoorbeeld door pijn in spieren of gewrichten, een verkeerde houding of een blessure. Daarbij kunnen we het lichaam beter laten functioneren en pijn verminderen.

Wij behandelen alle klachten die met bewegen te maken hebben, zoals:

• Nek- en hoofdpijnklachten
  • Rugklachten
  • Schouderklachten
  • Hand- en polsklachten
  • Elleboogklachten
  • Heup- en liesklachten
  • Knieklachten
  • Enkel- en voetklachten

Het verhelpen van lichamelijke klachten is maatwerk. Wij zijn er om u te ondersteunen bij dat traject. Daarbij streven wij altijd naar een informele, resultaatgerichte en betrokken samenwerking. U staat daarbij te allen tijde centraal.

Onze praktijk staat ingeschreven in diverse kwaliteitsregisters en iedere Fysiotherapeut heeft zijn eigen expertise zoals manuele therapie, oedeemfysiotherapie, sportfysiotherapie, en oncologische fysiotherapie. Zo bent u altijd verzekerd van de beste fysiotherapeutische zorg.

Karin Weijer-Slag
Fysiotherapeut, Oedeemtherapeut